Jestem lekarzem weterynarii. Brzmi dumnie, prawda? W rzeczywistości to codzienna walka z zestresowanymi właścicielami zwierząt, trudnymi diagnozami i papierkową robotą, która nie ma końca. Pracuję w przychodni na obrzeżach miasta, gdzie każdego dnia widzę tysiące łap, pazurów i ogonów. I choć kocham swoją pracę, czasem czuję, że świat zwierząt jest dla mnie prostszy niż świat ludzi. W końcu pies nigdy nie kłamie, nie ocenia i nie rzuca cię po latach związku.
A właśnie o związku chciałem opowiedzieć. Moja dziewczyna, Kasia, odeszła trzy tygodnie temu. Siedem lat razem, a ona stwierdziła, że “się wypaliła”. Zostawiła mi klucze do mieszkania, kota, którego adoptowaliśmy, i pustkę w głowie. Nie miałem siły do niczego. Wracałem do domu, karmiłem Mruczka, włączałem telewizor i gapiłem się w sufit. Przyjaciele próbowali mnie wyciągnąć na piwo, ale nie chciałem. Czułem się, jakbym stał pod wodą, a cały świat dźwięczał gdzieś daleko.
W piątek, dwa tygodnie po rozstaniu, siedziałem w przychodni do późna. Wszyscy już wyszli, tylko ja zostałem, bo musiałem wprowadzić dane do systemu. Zazwyczaj w takie dni wracałem do domu, zamawiałem pizzę i popadałem w marazm. Tego wieczoru jednak coś we mnie pękło. Stwierdziłem, że muszę zrobić coś, co nie ma sensu. Coś, co nie jest związane z medycyną, z kotami, z moim byłym życiem. I wtedy przypomniałem sobie o kodzie, który widziałem gdzieś w reklamie – o darmowych środkach na start.
Wszedłem na stronę, założyłem konto i od razu na myśl przyszedł mi ten sam kod. Wpisałem go i coś się stało. Dostałem środki za samą rejestrację. Pomyślałem: “To jest dobry moment, żeby zrobić coś zupełnie od czapy”. I włączyłem grę.